Celovška špica, kaminska smer

V četrtek 11. avgusta sva z Alino preplezala to lepo smer. Družbo, v prvih raztežajih,...

OPOZORILO! Igličeva smer v Mali Rinki

Mojčina objava na spletu 15. 8. 2022: IGLIČEVA SMER, MALA RINKA; v zgornjem delu, v...

ZAČETNI TEČAJ ŠPORTNEGA PLEZANJA 2022

V četrtek, 1. 9. 2022 ob 17.00 pričenjamo z letošnjo šolo športnega plezanja. Dobimo se...

MASTNI GRIF 2022 – PRESTAVLJEN!!

"OBVESTILO AK ČRNA : Za soboto predvidena lokalna plezalna tekma Mastni grif, v...

Prihajajoči dogodki

september 2022
03 septembra
All Day

45 let delovanja Alpinističnega kluba Ravne

Trenutno ni prihajajočih dogodkov.

Sponzorji

Zadnje objave na Instagramu #akravne

Hitrost ni ravno naša največja vrlina, smo pa močni, vzdržljivi, trmasti in imamo se radi (včasih😝).

Vseeno 4 kolajne na današnji hitrostni tekmi v Celju. 🙌🏻🙌🏻🙌🏻

In najpomembneje - kar 7 stopničk, pokalov, v skupnem seštevku pokala VL 2022 za AK RAVNE:

1. mesto Žiga Koroš (absolutno)
1. mesto Žana Gliebe (absolutno)
1. mesto Larisa Capl Cvetkovič (absolutno)
2. mesto Urška Kordež (absolutno)
3.mesto Ema Spanžel (absolutno)
3.mesto Vid Rebula (absolutno)
3.mesto Metod Vrčkovnik (absolutno)
5.mesto Brina Merkač (B-licenca)

V skupni razvrstitvi klubov VL za leto 2022 smo si v konkurenci 29 klubov priplezali 2. mesto! ✋🏼

Čestitke naši srečni trinajsterici Zoji, Brini, Žigi, Kaiu, Jaki, Jerneju, Metevžu, Žani, Metodu, Larisi, Emi, Vidu in Urški za vse borbene rane.

evasteharnik , katja_gliebe in emakordez tale stopnička je tudi vaša! 🥰

Zdaj pa nazaj med oprimke, borbat naprej! 💥 #akravne
...

68 0

Day 2 #weekend #climbing #funtime #akravne #crnikal #slovenia ...

11 0

Zlata je definitivno barva naše Žige. Fant od fare! 🙌🏻 #proudcoach #slovenijapleza #akravne ...

49 0

Zadnje objave iz bloga

Korošci plezajo – 85 let – Prevalje

Vljudno vabljeni v torek, 9. avgusta on 18 00 uri, na  otvoritev razstave  KOROŠCI PLEZAJO, 85 let organiziranega alpinizma na Koroškem.  Dogodek bo na Prevaljah v Družbenem domu, v prvem nadstropju.

Pred desetimi leti (točno 27.07.2012) sva jo z Brančem preplezala, prav tako popoldne,...le da sva takrat zmogla še eno smer več. Res pa je, da sva takrat štartala hitro popoldne, ne pa kot mi, pozno popoldne. Danes, 27.07.2022 sem plezal v ženski družbi s Petro in...

Včeraj smo po službi oddelali še nekaj koristnega za dušo in srce. Leon, Daša in jaz smo se odpravili v ostenje Male Raduhe. Daša naju je suvereno peljala čez Zagorčevo in naštudirala timing, da smo izplezali ravno ob sončnem zahodu, do avta pa prišli ob mraku brez...

Zaradi spremembe planov, smo se v nedeljo Nataša, Domen in g. Špiler odločili za Šmohorco. Po izboru g. Špilerja smo splezali Stanetovo smer V+/V. Vodstvo naveze sta prepustila meni. Že pogled na vstop in spomin na leto prej, ko sem jo plezala zadaj mi je govorilo, da...

Z Grego sva v nedeljo plezala v Košutnikovem turnu, smer ÖSTLICHER NORDKANTENPFEILER. Vreme na začetku ni obetalo, turn je bil ovit v meglo, Norvežani so celo napovedali par kapljic. Odločila sva se, da kljub vsemu  pristopiva pod smer. Dokončna odločitev, da...

V sklopu priprav na jesenski Manaslu "običajnim" treningom dodajam tudi ture na višini. Najpogosteje mi dela družbo Iki. Med opravljenimi lepšimi turami bi izpostavil smučanje iz treh štiritisočakov, ki smo jih z Ikijem in Štehijem , v Peninskih Alpah (nad Saas...

Če ima Triglav Dolgo Nemško, ima zdaj Šmohorca Dolgo kanto. Hvala g. Špiler za dodatnih 20m smeri, ki je odlično varovana. Objava izpred par dni nas je vzpodbudila, da smo šli preverit, kako zgleda dodatno navrtana Kanta v Šmohorci. Luštno preživet dopoldan na Gori....

Sediva pred šotorom in tuhtava, ali sva se odločili pravilno. Ob šestih je malce deževalo, oblaki različnih oblik se ves čas pomikajo po nebu, sonce je skrito, gore niso skrite, napovedi pravijo, da bo dež oz. celo kaka nevihta … Že tako sva izgubili ponedeljek, zdaj...

Naj ob zadnji ponovitvi smeri dodam še ta zapis in prvo plezarijo iztrgam usodi pozabe.Velika streha desno od Vetrnih polic v Srednji Raduhi je v začetku osemdesetih let prejšnjega stoletja kar dolgo časa odbijala vse napade plezalcev, Najbolj "potrucan" je bil Silvi...

Avtor: Leon Kašnik Smer Brenini joški nekako nisem mogel spraviti iz glave od dneva, ko sem jo našel v vodničku in ko mi je Domen razlagal o njej, kako so se podajali v smer tista leta, ko je bila Lepa Brena popularna :-). Glede na Domnove besede, si v smer seveda...

Še en prijeten sredin popoldan preživet v nedrjih moje najljubše gore. V predelu kamor zahajajo le redki in najde(m/j)o divje živali svoj mir.Prvotni načrt je bil plezati Samo-jamo, a je bilo še vse razmočeno od ponedeljkovega nočnega neurja s točo in močnim nalivom....

Preberite več

Brskajte med zapisi po kategoriji

Aktualno

Alpinizem

Alpinistična šola

Športno plezanje

Reportaže

Turno smučanje

Preberite naš blog

Prebrskajte med več kot 1500+ zapisi na našem blogu.