Aktualno
Gneča v Šmohor(i)ci

Včeraj po šihtu, ki so ga nekateri predčasno končali, smo se popoldne spravili na Uršljo. Kar štiri naveze. Preplezali pa smo Zajedo, Stanetovo in Spominsko smer. Edi in Leon celo dve. Kljub trem različnim smerem se nas je na enem štantu zbralo kar pet, tako da smo...

Vojska je morala posredovati …

… da sem dobila nazaj svojo Pavlino flaško. Kako je prišlo do tega, da sem sredi noči trepetala na skalni polici pod Triglavsko severno steno, obuta v okovane čevlje in zavita v platneno vrečo, svetila pa sem si s svečo, in kaj ima s tem moja flaška, je dolga zgodba....

Pozor, pozor! Nov datum: 9.-11. april

Rožnati konec tedna na Grohatu Od 9. do 11. aprila bo v alpinistični sobi AK Ravne na Grohatu in v širši okolici potekal izredni dogodek - babji vikend. Moški nezaželeni (beri ni placa več). M & M

Nov plezalni vodnik

Ta vodnik se zares splača imeti! Ne zato, ker sem sodelovala pri njegovem ustvarjanju, ampak zato, ker  so v njem zbrane skoraj vse (do zdaj) opremljene večraztežajke slovenskih gora; tudi Raduha, Peca in Šmohorica s svojimi osvedranimi smermi so predstavljene. Še...

Če ta mladi ne znajo, morajo pač ta modri

Običajno velja reklo, da 'na mladih svet stoji'. Pri nas je do sobote veljalo bolj, da 'zaradi mladih svet stoji'. Po besedah naših ferajnovskih legend Fižole, Vinkota, gospoda Špilerja, Branča, Mihana in še nekaterih je namreč (tudi) družabnega dela v našem...

Naša Raduha in njena predstavitev na PZS

Komisija za planinske poti pri Planinski zvezi Slovenije predstavlja planinske poti na naše gore. Gre za oseben pogled in kratko predstavitev gore ter poti nanjo v sklopu več predstavitev. Ne vem, katere gore še bodo in kdo jih bo predstavljal, lahko zatrdim le to, da...

‘Babji’ tabor 2020

Babe, prijavit! Ženski alpinistični tabor - Logarska dolina 2020 | razpis Komisija za alpinizem Planinske zveze Slovenije organizira plezalni tabor za alpinistke, ki bo predvidoma potekal od petka, 3. julija, zvečer do nedelje, 5. julija 2020, v ostenjih Ojstrice,...

Staničev vrh

Prejšnji teden smo plezali v Staničev vrhu, smeri Zatišje in Zvesta nevesta (slednja se je po imenu strašansko dopadla mojemu sinu :-)). Smeri sta bili odlični, mini tridnevne počitnice pa še bolj. ...

Grohat in babji tabor tudi na RTV

Letos naj bi 'praznovali' ženski alpinizem, a nam je virus to v veliki meri preprečil. Ni pa nas zaustavil. Ženskih zgodb in zgodb o ženskah je veliko ... Ena je tale, ki je nastajala tudi na našem Grohatu.  Zgodba o tem, kako je Eva (kako pomenljivo, kajne) postala...

Odličen seminar za alpinistične inštruktorje

Obnovitveni seminar za alpinistične inštruktorje 6. oktober 2019. Plezalni center Celje. Letos se je seminarja oz. usposabljanja udeležilo izredno veliko število alpinističnih inštruktoric in inštruktorjev, tako da si izvajalci tudi zato zaslužijo samo pohvale. Peter...

Potrebujemo skice in vrise za vodniček

V Založbi PZS delamo vodniček opremljenih in delno opremljenih slovenskih večraztežajnih plezalnih smeri (avtorja sta Andrej Grmovšek in Viktor Relja, urejam in lekt. ga jaz). Seveda si vsi želimo, da bo čim bolj kakovosten in da bodo skice čim bolj natančne, zato...

Klubska oblačila – naročila se zbirajo do 16. 8.

Ženske lahko izbirate med dvema variantama flisov, izbrali bomo glede na povpraševanje, moški pa imate na voljo en model. Majice so za oba spola take, kot so. Seveda lahko izberete vse od treh možnosti, če želite. - ženska jopica/flis s kapuco in odprtino za palce v...

Naročilo klubskih jopic

Čas teče … No, mi minevamo, zato se nam zdi, da čas teče, in to vedno hitreje. Kar je logično, saj … Hmmm, malo me je zaneslo, saj sem skoraj začela filozofsko razpravo o dojemanju četrte dimenzije, v resnici pa želim povedati samo to, da se je članstvo je okrepilo,...

In zlato štiklo dobi ….

Ko v enem dnevu doživiš, da se ti mož obleče v krilce in obuje štikle (in se pri tem počuti še fajn), postaneš babica, tvoj štiriletnik pa stric, in vse to na mestu, kjer si se poročila, medtem ko si bila noseča, imaš vso pravico, da nisi sposobna napisati...