Alpinizem
Oj ti KANTA

Kam drugam izkoristit lep popoldan sredi tedna kot pa v Šmohorco :). V sredo po šihto sva v bratsko-sestrski navezi odbrzela proti Uršlji. Pod vstopom dogovor, da greva samo do macesna (vsak en zug), nazaj abzajl. Mogoče prideva hitro v dolino :) Pri macesnu naju...

Jezdenje Teranove

Nekoliko pod vplivom spominov izpred skoraj že 10 let, ko sem psiho dala na povodec in šla na 'trening' na Jezersko, sem se z Marinko, Gregorjem in Dašo (kljub birokratskim in drugim oviram, ki smo jih z upoštevanjem vseh navodil NIJZ in bibibiiiip odpravili) 10....

Zajec na vrhu Raduhe

Kako je prišlo do tega, da sva z Marinko taintadan kljub temintem oviram pristali na Grohatu, bo ostalo zapisano med vrsticami v dnevniku naše alpinistične sobe. Kako sva prišli gor, se vidi na fotkah. Skratka - tointo soboto gor z dilami in robo za dva dni - z dovolj...

Pa sma šwa!

Tokrat le midva, »Jožija«. Sprva je kazalo, da se bo kot že mnogokrat poprej pridružila še katera od nadobudnih mlajših sopripravnic, vendar so se tokrat odločile, da bodo imele prost dan pred dnevom žena. :D Ob tej priliki tudi čestitke vsem ženam. 😊 Zato v nedeljo,...

Plate, Mihova in Frdamane lukne: here we come!

Avgustovsko druženje alpinistov in alpinističnih pripravnikov s sloganom ˝Če te mladi ne znajo, morajo pač ta modri˝ je poleg druženja in plezanja prineslo tudi super dogovor s Kajo in Gregorjem, da najdemo kakšen skupni vikend za plezarijo in hkratno varstvo naših...

Če ta mladi ne znajo, morajo pač ta modri

Običajno velja reklo, da 'na mladih svet stoji'. Pri nas je do sobote veljalo bolj, da 'zaradi mladih svet stoji'. Po besedah naših ferajnovskih legend Fižole, Vinkota, gospoda Špilerja, Branča, Mihana in še nekaterih je namreč (tudi) družabnega dela v našem...

Wilder Kaiser ali Našli sva ga, …

... čeprav ga sploh nisva iskali! Bergdoktorja! Če bi vedela, da so to najlepši kraji, kar sem jih kdaj 'doživela' (no, res je, da sveta ravno nisem prepotovala), bi že zdavnaj šla v Wilder Kaiser. Sašo Prosenjak iz AK Slovenj Gradec je sicer že pred nekaj leti...

Babji tabor – pa vseeno ne brez Dedca

Dedci so pa res težki Že lani sva se z Marinko počutili, kot da sva v službi (v razredu dijakov), ko se je na ženskem taboru na Grohatu zbralo toliko mladih deklet, letos pa sem se tako počutila sama (Marinka je šla ravno tisti konec tedna v Steno), še toliko bolj,...

Begunjščica in notranji mir v PM

So se meseci zvrstili in mi kosti zadovoljivo zacelili. Da vidiva, če to drži, sva z Juretom preverila v Begunjščici. Poznani in opremljeni smeri, Kiklop in Spominčica, sta bili uresničeni nameri, ki dali sta mi upanja.       Meseci ždenja v krdelu...

Štiri čelade v Triglavu 4.7.2020

Zdaj ko si splezal boš moral pa še zapisati. Brez pestre pomladi v letu 2020 nebi bilo tega zapisa, kakor verjetno tudi nikoli, ali pa vsaj še lep čas nebi spoznal, da ima lokalna Uršlja gora toliko različnih grebenov. Na enem izmed vzdrževanj imunskega sistema z...

Vipava

Ta vikend nam je vreme naklonilo dva prijetna dneva plezanja. V Gradišče-kamp Tura smo prišli v soboto zjutraj. Pri kuhanju jutranje kavice in sproščenem kramljanju smo se razdelili v tri naveze: g. Špiler in Verbole, Uroš in Janez ter Petra in Nataša. Po predlogih...

Bribir

Krompirjeve počitnice, nobenega novega bojevnika, skratka utečeno...no dve  spremembi, prva je vezana na odhod in druga* ... Na pot smo odšli v ponedeljek in ne v soboto, prestavila nam ga je višja sila (že nekaj let sem prištevamo vse kar je v zvezi z  zlomljenimi...

Dabarci

"Js bi šou u Dabarce", mi je po plezanju Vigredne rekel Grega...mene tudi  vleče tja in gruntanje kdaj,  se je pričelo...dan šole, podaljšan vikend...omenim še gospodu Špilerju in kljub temu, da je zadeva zaokrožila po mejlu nas je bilo le za en avto.  V četrtek smo...

Odličen seminar za alpinistične inštruktorje

Obnovitveni seminar za alpinistične inštruktorje 6. oktober 2019. Plezalni center Celje. Letos se je seminarja oz. usposabljanja udeležilo izredno veliko število alpinističnih inštruktoric in inštruktorjev, tako da si izvajalci tudi zato zaslužijo samo pohvale. Peter...