Alpinizem
Nemška z Zimmer-Jahn izstopom

Predzadnji dan v letu 30.12.2023 sva se z Miho odpravila plezat Nemško smer v Steno. Dogovor sva sklenila že en teden prej, nato malo spremljala vremenske napovedi in se v petek dokončno dogovoriva za štart v soboto ob 3h zjutraj...

Celovška špica, Kaminreihe (IV+, 350m)

V sredo popoldan, na delovni akciji pri Perotu, nismo bili le pridni in delovni, zmenili smo se tudi zaplezarijo – Špilč se je pobahal, da pelje Everest summiterja (ki je saniral omrzline) na probno plezarijov Celovško špico. Midva z Edijem pa sva pristavila vsak svoj...

Luska v Igličevi

Nekaj informacij, če vas mika plezanje v Igličevi smeri, vam lahko dam. Iz prve roke. Včeraj sem namreč bila tam s Pavlotom iz AO Nova Gorica in Erikom iz ljubljanske Matice. Snežišče pod vstopom je nekoliko sitno, tako da se je treba malce pomatrati, da prideš do...

“Sedaj pa zopet počitek in nato …”

Bistvo želja – ali sanj – je v tem, da se uresničijo. Uresničijo pa se samo tiste, ki so zares, čisto zares iskrene. Andrej Gradišnik je pred desetimi leti stal na vrhu svojega prvega osemtisočaka, Broad peaka, in dogodek okronal s knjigo Sanje, Koroška 8000. Iz...

60. Tradicionalni spust izpod Raduhe

Gorska reševalna služba Koroške in Alpinistični klub Črna na Koroškem  prirejata 60. Tradicionalni spust izpod Raduhe V nedeljo 19.3.2023 ob 10. uri v Grohotu pod Raduho. Vabljeni alpinisti, gorski reševalci, turni smučarji, planinci in vsi ljubitelji gora. POTEK...

VIP(ava)

Nekajmesečno načrtovanje organiziranega večdnevnega tabora je rodilo nenačrtovan neorganiziran dvodnevni tabor. Usoda vedno poskrbi, da se na koncu vse izide še bolje, kot ... Japajade, kaka usoda! Za to, da je bilo krasno, da smo se naplezali, naredili nove načrte...

Jesenska Raduha (in Peca)

Jesen je poleg zime, pomladi in poletja, najlepši čas za potepanje po hribih. :)Prejšnjo nedeljo sva tako z Meto cel dan strašila gamse po Peci na relaciji Rišperg - Kolše in mimo Šmihevskega okna ter preko vrhov Pece nazaj na izhodišče.V sredo so bile na vrsti Vetrne...

Manaslu 2022 – 2

Fantje se jutri, 7.10.2022 vračajo domov. Kar je zame najpomembnejše - zdravi in ŽIVI. Gora se je odločila po svoje in to je treba spoštovat. Če povzamem dogodke, lahko ugotovimo, da se je sedmerica dobro, sistematično in predvsem dovolj varno pripravljala na...

Preberite naš blog

Prebrskajte med več kot 1500+ zapisi na našem blogu.