Blog
Uršlja, Zajeda … deset let potem….

Pred desetimi leti (točno 27.07.2012) sva jo z Brančem preplezala, prav tako popoldne,...le da sva takrat zmogla še eno smer več. Res pa je, da sva takrat štartala hitro popoldne, ne pa kot mi, pozno popoldne. Danes, 27.07.2022 sem plezal v ženski družbi s Petro in...

Pošihtna Zagorčeva

Včeraj smo po službi oddelali še nekaj koristnega za dušo in srce. Leon, Daša in jaz smo se odpravili v ostenje Male Raduhe. Daša naju je suvereno peljala čez Zagorčevo in naštudirala timing, da smo izplezali ravno ob sončnem zahodu, do avta pa prišli ob mraku brez...

Stanetova smer – Šmohorca

Zaradi spremembe planov, smo se v nedeljo Nataša, Domen in g. Špiler odločili za Šmohorco. Po izboru g. Špilerja smo splezali Stanetovo smer V+/V. Vodstvo naveze sta prepustila meni. Že pogled na vstop in spomin na leto prej, ko sem jo plezala zadaj mi je govorilo, da...

Košutnikov turn

Z Grego sva v nedeljo plezala v Košutnikovem turnu, smer ÖSTLICHER NORDKANTENPFEILER. Vreme na začetku ni obetalo, turn je bil ovit v meglo, Norvežani so celo napovedali par kapljic. Odločila sva se, da kljub vsemu  pristopiva pod smer. Dokončna odločitev, da...

S GREBEN GROSSVENEDIGERJA

V sklopu priprav na jesenski Manaslu "običajnim" treningom dodajam tudi ture na višini. Najpogosteje mi dela družbo Iki. Med opravljenimi lepšimi turami bi izpostavil smučanje iz treh štiritisočakov, ki smo jih z Ikijem in Štehijem , v Peninskih Alpah (nad Saas...

Dolga Kanta

Če ima Triglav Dolgo Nemško, ima zdaj Šmohorca Dolgo kanto. Hvala g. Špiler za dodatnih 20m smeri, ki je odlično varovana. Objava izpred par dni nas je vzpodbudila, da smo šli preverit, kako zgleda dodatno navrtana Kanta v Šmohorci. Luštno preživet dopoldan na Gori....

Druga sezona Bergdoktorja

Sediva pred šotorom in tuhtava, ali sva se odločili pravilno. Ob šestih je malce deževalo, oblaki različnih oblik se ves čas pomikajo po nebu, sonce je skrito, gore niso skrite, napovedi pravijo, da bo dež oz. celo kaka nevihta … Že tako sva izgubili ponedeljek, zdaj...

Brenini joški – 1984

Naj ob zadnji ponovitvi smeri dodam še ta zapis in prvo plezarijo iztrgam usodi pozabe.Velika streha desno od Vetrnih polic v Srednji Raduhi je v začetku osemdesetih let prejšnjega stoletja kar dolgo časa odbijala vse napade plezalcev, Najbolj "potrucan" je bil Silvi...

Brenini joški

Avtor: Leon Kašnik Smer Brenini joški nekako nisem mogel spraviti iz glave od dneva, ko sem jo našel v vodničku in ko mi je Domen razlagal o njej, kako so se podajali v smer tista leta, ko je bila Lepa Brena popularna :-). Glede na Domnove besede, si v smer seveda...

Raduha, Lanež, Ben

Še en prijeten sredin popoldan preživet v nedrjih moje najljubše gore. V predelu kamor zahajajo le redki in najde(m/j)o divje živali svoj mir.Prvotni načrt je bil plezati Samo-jamo, a je bilo še vse razmočeno od ponedeljkovega nočnega neurja s točo in močnim nalivom....

TABOR NA GROHALTU 2022

Tabor Grohalt 2022Med vikendom je na Raduhi potekal plezalni tabor. Tabor naj bi sicer bil namenjen tečajnikom, ampak je na enak datum Grega organiziral tudi “vsesplošno” plezalno akcijo, tako da so se ga udeležili tudi ostali.Sama sem pod Raduho prišla že v petek....

Raduha, Plate in še kaj

V soboto nas je precej članov AK Ravne plezalo na Raduhi. Naša trojka, ki ni imela drugih zadolžitev, smo se zagnali (počasi) v Plate. Po dolgih letih sem spet izbral vstop desno od luknje pri vznožju, kje smo včasih pozimi tudi bivakirali. Z Natašo sva se malo...

Tk lepa, da je za vsako leto

Zločinci se vračajo na kraj zločina, alpinisti pa v ta najlepše smeri. Vsaj petkrat sem že preplezala Vzhodno smer v Mali Rinki, tudi pozimi (Martina, nepozabno, al), pa se je nisem naveličala. Zato je precej nenavadno, da sem jo šele letos šla pobožat s svojo...

Gorsko-poletne avanture

Minilo je že kar nekaj časa odkar sem nazadnje napisala članek, nekdo mi je enkrat rekel, da je dobra novica le sveža novica. Kljub temu, mislim da je prav, da nekatere zgodbe ostanejo deviške, zapisane le v našem spominu, ali pa na kosu papirja. Veliko teh se je v...

Vse najlepše – plezarija nad Okrešljem

Zapisal Leon Kašnik: Po Novi centralni smeri v Veliki babi v četrtek, sem se odločil za plezalno obarvan vikend in sicer v soboto z Edijem v Direktni smeri v Štajerski rinki in v nedeljo z Grego v Igličevi smeri v Mali rinki. Sobota: Z Edijem sva se podala na pot iz...

Košutnikov (ali Košutin?) turn

Najbrž bi morala malce raziskati, ampak ta trenutek nimam časa za to, zato upam, da bo kak komentator pojasnil, kar me bega. Imamo Tolsto Košuto in greben Košute, turn je pa Košutnikov namesto Košutin. Zakaj? No, bistvo te objave je 'poročilo' o navalu Korošic z dvema...

Igličeva smer V+/IV, 350m, Mala Rinka

V nedeljo sva z Leonom plezala Igličevo. Ne pri dostupu, ne pri plezanju, kaj šele pri sestopu se nama ni prav nič mudilo. Tako sva v smeri v zmernem tempu lepo napredovala proti vrhu. Smer je ponudila vse vrste plezanja od previsa, plat, do krušljivega šodra. Zraven...

Nova centralna v Veliki Babi IV+ (700m)

Četrtek a.k.a za pir damo tistemu, ki si je izmislil lanski dopust. Zaradi nestanovitne popoldanske napovedi, smo ob 8.00 zjutraj že pričeli s plezanjem. Plezali smo v dveh navezah (Grega – Leon) in (Uroš – Janez). Za celotno smer smo porabili pet ur. Smer je bila po...

Delovna akcija Grohat

Na pobudo Franca Pušnika smo v soboto, 4.6.2022 izvedli delovno akcijo na Grohatu in njeni okolici. Pred začetkom letne sezone je bilo potrebno popraviti ograjo okoli koče, ta del akcije je opravila moška ekipa, čiščenje alpinistične sobe pa ženska ekipa. V mislih smo...

Obnovitev sidrišč v plezališču Kot

Iki in Andrej Jež sta namestila sedem novih sidrišč v plezališču Kot. Sedaj je plezanje v Strucani, Žeji, Pointu, A je to, Rosi, Meji in pa Šmirjoklu varnejše in vpenjanje hitrejše. Pri nameščanju je pomagal tudi podmladek, kar je razvidno s slike. Pojdite čimprej...

Preberite naš blog

Prebrskajte med več kot 1500+ zapisi na našem blogu.