Od Raduhe naokrog in nazaj v dolino
Datum objave: Jun 29, 2021

Najvrjetneje, si v teh vročih dneh vsi želimo vsaj malo ohladitve. Obstaja več različnih načinov, kako to storimo, vendar moj osebni, najljubši, pa vodi tja v gorski svet, med hladno apnenčasto skalo, natančneje v tem primeru v ostenje Male Raduhe.

V Nedeljo, sma se podala v smer ZZ. Pod smerjo pa sma srečala našega načelnika Jana in Petro. Kakšno “naklučje”. Vreme je bilo sicer srednje žalosti. Kljub temu, da je na začetku kazalo bol slabo, se je ob izstopu s smeri pokazalo sonce.

V Nedeljo, sem lahko plezala vodilna v navezi. Smer je res lepa, midva sma si zbrala varjanto prek plat, saj so mi izgledale nekoliko lepše kot pa kamin, čeprav pravijo da je kamin za odtenek lažji. Tale luknja v drugem cugu je bila prav posebna. Lahko si prav začutil hladen zrak, ki prihaja z ostenja Raduhe.

V smeri sta bila tudi dva hrvata. Prav zabavno se je bilo pogovarjat, ter razkrivati obzorja različnih ljudi.

Skratka, super smer!!!

V naprej pa sporočam, da so se letos v Raduhi,najvrjetneje zaradi tako dolge zime in hitrega skoka v poletje zgodili podori. Namreč ravno v smeri ZZ, se po končanim “težavam” po platah nahaja res velik kamen, ki bo vsak trenutek zdrmel v dolino, tako da pazljivo. Podori pa so se zgodili tudi v drugih smereh, sodeč po pogovru z lastniki. Letos je menda kar fejst letelo z Raduhe.

Avantura, pa se po končani smeri ni zaključila. Lahko bi rekli, da se je komaj začela. Naslednji dan, sem se podala do Sv. Duha in malo naprej. Zvečer smo imeli kar diskusijo v gorah. No naslednji dan, sem se bol v zgodnjih urah podala proti Sv. Duhu. Ob žgancih sem skrbno splanirala turo,bilo je namreč vroče kot v pklu. Najbol se je vlekla pot nazaj v Mežico. Ampak se je splačalo, pogledi na elito Kamniških Alp, so me kot vedno očarali. Le kaj nas tako vleče, v ta nekoristen svet. Vrjetno nebomo nikoli vedeli. Namreč smisel lahko najdemo le takrat ko smo dejansko tam, v dolini pa nam le ta daja moč, moč da vstanemo in se vrnemo!

Dodajam še fotografije, ker le te prikažejo ujet trenutek, tudi če je le ta trajal samo za en srčni utrip.

Najbolši del po pregonjeni poti pa je bila osvežitev v reki Bistri. Skratka, res dobro izkoriščen vikend.

Kategorije zapisa: Nekategorizirano

1 Comment

1. Marinka

Odlično izkoriščena nedelja in lepe slike Alina.

Oddajte komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

17 + seven =

Preberite naš blog

Prebrskajte med več kot 1500+ zapisi na našem blogu.