Štiri čelade v Triglavu 4.7.2020
Datum objave: Jul 5, 2020

Zdaj ko si splezal boš moral pa še zapisati. Brez pestre pomladi v letu 2020 nebi bilo tega zapisa, kakor verjetno tudi nikoli, ali pa vsaj še lep čas nebi spoznal, da ima lokalna Uršlja gora toliko različnih grebenov. Na enem izmed vzdrževanj imunskega sistema z atanom v obdobju sodobne kuge, sem v upanju, da bo še kdaj mogoče brez ‘partizanskega načina’ prehajat vsaj občinske meje, predlagal vzpon po Slovenski smeri, ker tako kot na skritih grebenih Uršlje, v Julicih nisem še nikoli plezal. Ker slednjo bojda lahko grem sam, je bila določena Nemška, katero je on prvič plezal pred 46leti, kar je zanimivo natanko moja starost pomnožena z dva.

Ko sem se en vikend prej malenkost priviligirano zraven GRS pripeljal iz planine Grohat, kjer sva v Raduhi z Matevžem Gradišnikom (AK Črna) plezala Plate in Orginalno, je bilo ob prihodu domov naznanjeno, da če se vremenska napoved do konca tedna spremeni na bolje in se drugi val ne spremeni v cunami, gremo v dolino Vrat. In res, vremenska napoved se je spremenila v skoraj brez oblačno, tako da smo ob 6.00 po kavi iz gorilnika krenili po poti Čez Prag proti vstopu. Da nisva šla sama, sta poskrbela še Manjana – Marjan Turšič in Marinka Dretnik. Med neskončno večerno hojo navzdol smo ugotovili, da smo nekako preizkušena stalnica v potepanju in plezanju že od Orjena 2005 , Albanije, Boke Kotarske.. V tem duhu je potekala tudi smer brez večjih zapletov, katero smo plezali v dveh navezah. Jaz sem se prvič soočil z iskanjem starih klinov na takšni dolžini smeri, kar mi je nekako tudi uspelo, pozitivno pa me je presenetila skala, saj sem znotraj ocen II in III- pričakoval bolj hojo po travnatih policah. Izstopili smo na Zimmer-Jahn-u, ki je bil nekako pika na i celotne smeri. Na nekaj mestih je bilo snega še v izobilju, tako da so že skoraj muzejski primerki velikih alpinističnih kladiv – bajl prišli prav. Imeli pa smo verjetno prav posebno srečo, saj med plezanjem in sestopom nismo srečali nikogar razen domačinov – kozorogov.

Gasilka slika pred sestopom

Gasilska slika pred sestopom

Kot se za plezanje v večjih stenah spodobi smo hodili tako dolgo, da je sončno svetlobo zamenjala lunina. Na tem mestu lahko omenim še en zanimiv izračun vreden spoštovanja in sicer penzijonist je star toliko kot najmlajši krat 3 minus 4. Sicer pa je baje tako vse v glavi, tako lakota kot utrujenost, emšo pa je le na papirju. Zvečer je sledila še hitra analiza, zasluženo pivo, melona in vožnja domov.

Plezali: Marinka Dretnik ,Marjan Turšič, Stanko in Davo Mihev
Zapis: Davo

Prve skale

Jama bajeslovnega Zlatoroga?

Eden izmed domačinov

Kategorije zapisa: Alpinizem | Hribolazenje

2 komentarja

1. Andrej Špiler

Pridni. Prijetno branje, Davo.

2. Sabina Lodrant

Res prijetno vzdušje!

Oddajte komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

nine + nineteen =

Podobni zapisi

Preberite naš blog

Prebrskajte med več kot 1500+ zapisi na našem blogu.